Американська компанія Jeep планує відновити співпрацю з італійським футбольним клубом Ювентус. Логотип Jeep знову буде розміщений на футболках гравців “Старої синьйори” перед Клубним чемпіонатом світу 2025 року. Це повідомлення надійшло від агентства Reuters. Представники обох сторін активно обговорюють умови нової співпраці. Раніше Jeep і Ювентус вже співпрацювали більше 10 років, але відносини були припинені минулого літа. З того часу Ювентус не зміг знайти стабільного титульного спонсора. Пауза у співпраці дозволила Jeep зменшити витрати з 45 мільйонів євро на рік до 25 мільйонів. Поки деталі нової угоди залишаються невідомими. Також повідомлялося, що Тоттенгем зацікавлений в тренері Ювентуса.
Пауза на користь: Jeep і Ювентус відновлюють партнерство
