Компанія Xiaomi, яка виробляє електромобілі, стикається з проблемами, оскільки протягом трьох тижнів поспіль продажі їхніх електрокарів зменшуються. Продажі моделей SU7 та SU7 Ultra впали з 7200 до 5200 одиниць на тиждень, зокрема базова версія SU7 втратила 2000 продажів. Скандали, пов’язані з обмеженням потужності, безпекою та проблемою із опціональним капотом, спричинили погіршення ситуації. Аналітики зауважують, що понад половина власників SU7 Ultra купили авто вперше за дуже високу ціну, тому вони особливо вимагають якісного продукту та чесності в маркетингу. Деякі клієнти вже звернулися до юристів для ініціювання колективних позовів, а інші вимагають повернення коштів і компенсації. Засновник компанії Xiaomi назвав цей період найважчим у історії компанії.
Продажі електромобілів Xiaomi падають на тлі кризи довіри до компанії
