Мило з ванни Сідні Свіні: лімітований продукт розкупили за секунди

Новини культури - Мило з ванни Сідні Свіні: лімітований продукт розкупили за секунди

Зірка серіалу “Ейфорія” Сідні Свіні викликала справжній ажіотаж, представивши несподівану співпрацю з брендом косметики для чоловіків Dr. Squatch. Вони випустили лімітовану серію мила з краплями води, у якій сама купалася. Ці шматки мила вийшли у продаж обмеженим тиражем – 5 000 штук по ціні $8 кожен. Мило було розміщене на сайті бренду у п’ятницю о 12:00 за східним часом США (19:00 за Києвом), і миттєво розкупилося. Фанати скаржилися на технічні проблеми і великі черги як в онлайн-магазинах, так і в фізичних магазинах. Деякі навіть стверджували, що продукт навіть не з’явився на сайті. Пізніше це унікальне мило почали перепродавати на eBay за значно вищою ціною – від $70 до $800 за шматок. Сама акторка оголосила про запуск цього продукту в кінці травня на своїй сторінці в Instagram. Реакція глядачів була різноманітною – від захвату до критики, але Свіні впевнена, що це не лише вдалий PR-ход, а й оригінальний beauty-експеримент.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *