Світові автовиробники стоять на межі кризи через дефіцит рідкоземельних магнітів, які є важливими для виробництва електромобілів та сучасних авто. Китай контролює значну частину виробництва цих магнітів і обмежує їх експорт, що призвело до паніки в галузі. Автовиробники готові платити високі ціни за запаси магнітів, але деякі європейські заводи вже призупинили роботу, очікуються зупинки і на інших підприємствах. Китай використовував подібну стратегію раніше, обмежуючи експорт рідкоземельних елементів до Японії. Щоб зменшити залежність від китайських поставок, деякі автовиробники шукають альтернативні рішення, такі як створення електродвигунів без рідкоземельних металів. У ЄС ухвалений Закон про критичну сировину для стимулювання видобутку у Європі, але реалізація цих ініціатив триває повільно. Аналітики попереджають про ризики залежності від Китаю не лише для рідкоземельних металів, а й для інших ключових матеріалів, таких як графіт, марганець та алюміній.
Автовиробники в паніці через дефіцит рідкоземельних магнітів
