Команда Liki24.com раніше вела облік клієнтів вручну після відмови від попереднього сервісу, але зі зростанням кількості угод і завдань вони вирішили повернутися до системного інструменту. Так вони впровадили українську CRM-систему NetHunt CRM, яка допомогла їм автоматизувати ключові процеси, централізувати дані та побудувати керовану воронку продажів. За допомогою CRM-системи їм вдалося створити єдину базу угод і клієнтів, краще управляти контрактами, підвищити операційну ефективність, а також отримати швидку та ефективну аналітику. Впровадження CRM дозволило Liki24.com централізувати дані, побудувати ефективну воронку продажів, керувати задачами та контролювати оплати для прогнозованості. Команда рекомендує не боятися змін і впроваджувати системи автоматизації для підвищення ефективності бізнесу.
Як CRM-система автоматизує ваш бізнес: Кейс Liki24.com та NetHunt CRM
