У першому кварталі 2025 року світові поставки смарт-годинників зменшилися на 2% порівняно з попереднім роком, що є вже п’ятим кварталом поспіль зі спадом. Головними причинами цього стали зменшення попиту на індійському ринку та скорочення постачання годинників Apple. У той же час, у Китаї спостерігалося зростання на 37%, що є найвищим показником з кінця 2020 року. Навіть зі спадом на 9%, Apple залишила своє лідерство завдяки збільшенню користувачів iOS. Водночас Huawei та Xiaomi показали значний ріст завдяки широкому вибору продукції, конкурентоспроможним цінам і посиленню своїх позицій на внутрішньому ринку. Samsung, натомість, зазнав 18% втрат через втрату попиту на попередні моделі годинників. За словами аналітика, споживачі все частіше обирають моделі у ціновому діапазоні від $100 до $200. Сегмент дитячих смарт-годинників також зрос. Лідером залишається китайський бренд Imoo, а Китай залишається найбільшим ринком. Попит також зростає в Північній Америці, Європі та Азії, де батьки дедалі частіше обирають смарт-годинники для своїх дітей. Прогнозується, що ринок почне відновлюватися вже цього року з очікуваним зростанням на 3%, завдяки інтеграції ШІ, покращеним сенсорам здоров’я та сертифікації деяких пристроїв як медичних приладів. Також очікується зсув попиту в бік преміальних моделей з високою функціональністю та глибшою інтеграцією в екосистеми.
Ринок смарт-годинників падає п’ятий квартал поспіль
