За даними Служби зовнішньої розвідки, пасажирська авіація в Росії переживає глибоку кризу, яка поглиблюється з кожним днем. Це сталося через вплив західних санкцій, які позбавили російських авіакомпаній доступу до офіційних сервісних центрів Boeing та Airbus. Ремонт літаків через “паралельний імпорт” виявився дорогим, а витрати на технічне обслуговування зросли на 38%. Половина літаків Airbus у Росії не використовується, що спричинило проблеми з функціонуванням аеропортів. Авіакомпанії збільшують вартість квитків, щоб компенсувати збитки, і це вже призвело до зменшення попиту на перельоти. Крім того, російське авіабудування також перебуває у складному стані, оскільки вартість вітчизняних літаків зросла на 45-70% від запланованої собівартості. Якщо ситуація не покращиться, галузь може зазнати системного колапсу до 2027 року. Також варто відзначити, що російський уряд вирішив класифікувати дані про економіку та зовнішню торгівлю як державну таємницю, оприлюднюючи лише вибіркові показники.
Авіаційна галузь РФ за крок від колапсу – розвідка
