YouTube перестав враховувати перегляди з блокувальниками реклами

Технології - YouTube перестав враховувати перегляди з блокувальниками реклами

З середини серпня автори на YouTube помітили спад переглядів у своїх відео. Дані аналітиків та заяви Google вказують на те, що це може бути пов’язано з використанням блокувальників реклами. Деякі канали втратили майже половину переглядів, зокрема з комп’ютерів. Це може бути пов’язано з тим, що глядачі, які використовують блокувальники реклами, можуть впливати на підрахунок переглядів. Незважаючи на це, доходи від реклами залишаються стабільними. YouTube відкинув версію про вплив нових інструментів перевірки віку на базі штучного інтелекту на цей спад переглядів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *