Месенджери змінили класичні канали взаємодії бізнесу з клієнтами – експерт

Новини бізнесу - Месенджери змінили класичні канали взаємодії бізнесу з клієнтами - експерт

За директором компанії Casino.ua Олександром Бабенком, месенджери стають основним засобом взаємодії між брендами та споживачами. Користувачі витрачають все більше часу у чатах, де швидше спілкуються з бізнесом, ніж у соціальних мережах. Telegram, WhatsApp і Viber вже перетворилися на платформи для продажу та спільнот, дозволяючи компаніям уникнути залежності від алгоритмів Facebook і Instagram. Бренди використовують месенджери для показу турботи та надання більш персоналізованої інформації про продукти. Чат-боти та ексклюзивний контент допомагають у підтримці клієнтів та формуванні ком’юніті. За даними консалтингової компанії, 91% клієнтів хочуть отримувати допомогу у реальному часі, що свідчить про нову культуру взаємодії між компанією та клієнтом. Месенджери можуть стати важливим інструментом у маркетингу та замінити електронну пошту та соціальні мережі у ряді сегментів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *