У столичному технологічному парку UNIT.City відкрився AWT Studio – інноваційний простір для взаємодії з клієнтами, де можна досліджувати автомобілі BMW, MINI та мотоцикли BMW Motorrad через візуальний, цифровий та лайфстайл-досвід. Цей концепт дозволяє представити нові моделі, технології та філософію бренду в цікавому середовищі. AWT Studio обладнано інтерактивними інструментами і цифровими технологіями, що дозволяють відвідувачам персоналізувати автомобілі та мотоцикли. Це також відповідає глобальній концепції BMW Retail.Next – клієнтоорієнтованому підходу до роздрібної торгівлі. Вибір UNIT.City був обґрунтований, оскільки тут можна тестувати нові підходи та отримувати інсайти у форматі реального часу. АВТ Баварія прагне змінити підхід до взаємодії з клієнтами, починаючи з української аудиторії.
AWT Bavaria оголошує про відкриття нового інноваційного простору – AWT Studio UNIT.City
