У серпні частка Tesla на ринку електромобілів у США впала до найнижчого за останні вісім років рівня. Якщо раніше компанія володіла понад 80% ринку, то в серпні ця частка скоротилася до 38%. Причиною цього є зростання конкуренції від інших виробників, які активно пропонують знижки та вигідні умови лізингу. Наприклад, компанії Hyundai, Honda, Kia та Toyota збільшили продажі своїх електрокарів на 60-120%, а Volkswagen наростив продажі моделі ID.4 більш ніж на 450% після запуску акцій. Хоча Tesla також збільшила продажі, але цього виявилося недостатньо для утримання великої частки ринку через загальне зростання конкуренції. Крім того, деякі проблеми також спричинились відсутністю оновлень у модельному ряді Tesla та іміджевими проблемами, пов’язаними з діяльністю Ілона Маска та компанії.
Частка Tesla на авторинку в США впала до восьмирічного мінімуму
