У бізнесі часто виникають проблеми з передачею інформації між відділами, дублюванням завдань та розмиванням відповідальності. Щоб вирішити ці проблеми, компанія RozetkaPay вирішила використовувати CRM-систему NetHunt. Ця система дозволила автоматизувати обробку заявок від клієнтів, що значно прискорило процес. За допомогою CRM-системи, команда обробляє понад 1400 заявок щомісяця за 1 годину кожну. CRM допомагає уникнути інформаційних розривів, покращує комунікацію та синхронізує дії між відділами. Крім того, система забезпечує єдину точку доступу до інформації про клієнтів, прозорість комунікацій та історії взаємодії, візуалізовану воронку процесів та чітке визначення відповідальних осіб та задач. Використання CRM-системи дозволяє підвищити ефективність роботи команди та концентруватися на досягненні результату.
CRM як інструмент злагодженої роботи відділів: кейс RozetkaPay та NetHunt
