CRM тільки для продажів? КВЦ “Парковий” ламає стереотипи з NetHunt CRM

Новини бізнесу - CRM тільки для продажів? КВЦ "Парковий" ламає стереотипи з NetHunt CRM

Команда КВЦ “Парковий” показала, як впровадження CRM допомагає об’єднати маркетинг і продажі, створюючи єдину систему для взаємодії з клієнтами на всіх етапах. Вони використовують NetHunt CRM, щоб оптимізувати час та зосередитися на креативних стратегіях, нових кампаніях і привертанні нових клієнтів. CRM дозволяє їм відстежувати ефективність каналів залучення, швидко реагувати на зміни і розуміти потреби кожного клієнта. Результати показали, що впровадження CRM дало команді контроль над воронкою продажів, покращило співпрацю між відділами та допомогло досягати більших результатів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *