У новині йдеться про те, що push-сповіщення залишаються дуже ефективним каналом комунікації з користувачами. Українські компанії під час війни почали використовувати цей формат для оперативного інформування про важливі події. Також приватні компанії використовують push-сповіщення для збереження зв’язку з клієнтами та швидкого передавання оновлень. Для того щоб push-сповіщення були ефективними, важливо дотримуватися кількох правил, таких як оптимальний час надсилання, короткий текст, персоналізація та тестування контенту. Компанія Reacheffect пропонує можливості налаштування кампаній з push-рекламою для бізнесу, зокрема миттєву доставку повідомлень, автоматичне керування ставками, аналітику в реальному часі та інші переваги.
Ефективний канал комунікації: роль push-сповіщень для бізнесу