Китайський автовиробник розлютив власників авто рекламою в салоні

Авто новини - Китайський автовиробник розлютив власників авто рекламою в салоні

Китайський автовиробник Deepal, який є дочірнім брендом компанії Changan, опинився у центрі скандалу після того, як відправив рекламні оголошення через мультимедійну систему в автомобілях без дозволу власників. Приблизно 480 тисяч власників отримали це оголошення, яке пропонувало знижку у 10 тисяч юанів на модель S09. Після цього соцмережі заповнилися хвилями критики, звинувачуючи компанію у порушенні приватності та ігноруванні досвіду клієнтів. Deepal вибачився перед користувачами, пояснивши, що хотів повідомити про знижку, про яку багато хто не знав. Генеральний директор компанії також вибачився особисто, визнаючи помилку у виборі каналу комунікації та сподіваючись на розуміння власників автомобілів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *