Компанія Land Rover представила новий Dakar D7X-R – найбільш підготовлену до бездоріжжя версію Defender, розроблену для участі в чемпіонаті світу з ралі-рейдів W2RC 2026 року. Цей бойовий прототип базується на серійному Defender Octa, але має посилений захист днища, покращену систему охолодження та збільшені позашляхові кути. Автомобіль відрізняється масивними розширювачами колісних арок, прорізами у бамперах, збільшеним повітрозабірником та іншими змінами. Dakar D7X-R має ширші колії, збільшений кліренс та 35-дюймові колісні шини. У салоні встановлено спортивні крісла з шеститочковими ременями та додаткові дисплеї. Під капотом працює 4,4-літровий бітурбо V8, а підвіска побудована на амортизаторах Bilstein. Електроніку контролює новий спортивний блок управління з режимом Flight Mode для оптимізації тяги під час стрибків. Крім того, встановлено величезний паливний бак для марафонського змагання. Автомобіль вже успішно пройшов тестування та готується до участі в ралі “Дакар” у січні 2026 року. У змаганнях команду Land Rover представлять три екіпажі, а проєктом керуватиме Іван Джеймс. В категорії Stock їхніми суперниками будуть Toyota Land Cruiser GR Sport та Nissan Patrol.
Land Rover створив найекстремальніший Defender