Китайські маркетплейси Temu і Shein зазнали великого зниження продажів на американському ринку через підвищення роздрібних цін, спричиненого новими тарифами США. Протягом тижня з 25 квітня по 1 травня продажі Shein скоротилися на 23%, а Temu – на 17%. Це стало реакцією американських споживачів на скасування податкової пільги de minimis, яка дозволяла безмитно постачати дрібні посилки з Китаю. Дональд Трамп також збільшив мита на імпорт з Китаю до 145%, що призвело до подорожчання продукції та зниження споживчої довіри. Temu планує перейти до моделі локального виконання замовлень у США, щоб уникнути мит. В цілому, зростаючий тиск поставок з Китаю створює невизначеність для майбутніх витрат американських споживачів.
Мита Трампа обвалили продажі Shein й Temu
