За даними Bloomberg, дохід від базових нафтових танкерів досяг найвищого рівня з часів початку пандемії. Це сталося через зростання світової пропозиції нафти та санкцій, які підштовхнули попит на судна, що не входять до офіційного флоту. Судна, які можуть перевозити великі обсяги нафти з Близького Сходу до Китаю, заробляють на 40% більше – $125,000 на день. Це найвищий рівень прибутку з квітня 2020 року, коли пандемія змусила трейдерів затримувати нафту у морі. Ставки продовжують зростати через збільшення видобутку нафти як у рамках ОПЕК+, так і поза нею. Санкції, які США ввели проти російських нафтових компаній минулого тижня, також вплинули на підвищення цін, оскільки деякі нафтопереробні заводи шукають альтернативні джерела постачання.
Нафтові танкери б’ють рекорди прибутковості – ЗМІ