ЗМІ назвали суму витрат фармкомпаній на рекламу в Україні за 2024 рік

Новини бізнесу - ЗМІ назвали суму витрат фармкомпаній на рекламу в Україні за 2024 рік

У 2024 році фармацевтичні компанії в Україні витратили понад 4 мільярди гривень на рекламу своїх препаратів. Ці витрати, за словами видання УНН, призвели до зростання цін на ліки для пацієнтів, оскільки виробники передають їх на покупців через ціни на ліки. Основними рекламодавцями у фармацевтичній галузі залишаються компанії Фармак, Дарниця, ПРО-фарма, Артеріум та Дельта Медікал. Реклама ліків на телебаченні зростає, і за даними експертів, вже становить рекордні 62% від усіх рекламних бюджетів. Крім того, фармацевтичні компанії активно вкладають кошти в інтернет-рекламу, зокрема на платформах YouTube, Facebook, Instagram, Google Ads, Tik Tok та Telegram. Зауважується, що у деяких випадках витрати на рекламу можуть становити до 90% від ціни препарату, що призводить до зростання вартості лікування для пацієнтів. У порівнянні з Європейським Союзом, де реклама ліків обмежена, в Україні фармацевтичні компанії активно просувають свої продукти, вкладаючи кошти не лише у рекламу, а й у просування серед лікарів та медичних форумів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *